sobota, 16 marca 2013

Notka Organizacyjna nr1.

A więc nadszedł czas na pierwsze podsumowanie.

Jestem zadowolona z aktualnego stanu stada. Wszyscy jego członkowie są aktywni, wiem, że często jesteście na Polanie - za co bardzo Wam dziękuję i co, mam nadzieję, się nie zmieni. Niestety, sama w tygodniu roboczym nie posiadam na tyle dobrego łącza, żeby móc się zalogować, ale i tak mam Was na oku, chociażby przez logi czy Setha, który relacjonuje mi, co się u Was dzieje.

Większość z Was napisała już Karty Postaci. Lubię to.
Część z Was jednak jeszcze nie napisała KP. Raygorn, Valcorvir, Tristhet i jeszcze jedna postać, której imienia nie znam. Jeśli Wasze KP nie pojawią się do poniedziałku, usunę Wasze zaproszenia.

Nobody, jak już napisałam w Twojej notce, otrzymujesz pochwałę za aktywność. Co do Ciebie to jest jeszcze jedna informacja - jako że mamy w stadzie już dwa szczeniaki, a Ty chciałoś zająć się ich nauką, mianuję Cię nauczycielem młodych i zdejmuję ze stanowiska czujki.

Dzisiaj ma odbyć się Międzystadny Turniej Walk. Nasze stado reprezentuję ja i Valcorvir Baal. Sędzią prawdopodobnie będzie Werchiel - chyba, że z jakiegoś powodu się nie stawi lub stwierdzi, że nie da rady. Wtedy Nobody zajmie się sędziowaniem.

Właściwie to byłoby na tyle ze spraw organizacyjnych. Jeżeli ktoś chciałby coś dorzucić, nie ma problemu - wystarczy napisać komentarz. Jeśli będzie to ważna rzecz, wkleję ją do tej notki.

Pamiętajcie, że jeśli chcecie, by coś znalazło się w notce organizacyjnej, należy po prostu mi o tym powiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz