czwartek, 30 maja 2013

Notka Organizacyjna 3.

Zacznę od tego, że dawno się nie widzieliśmy. Trochę w tym mojej winy - miałam pewien kryzys i przez dosyć długi czas olałam sobie totalnie wszystko, od życia realnego do virtuala. Żałuję, że zamiast kulturalnie przystopować z działalnością, po prostu wszystko rzuciłam w diabły. Chcę więc Was przeprosić za swoją nieaktywność, która, mam nadzieję, więcej się nie powtórzy.

A więc tak. Jak pewnie widzicie, mamy nowy szablon. Po co? Ano po to, żeby odświeżyć trochę bloga. Stary był robiony dosyć dawno, czas na zmiany. Czas także na to, by odżyć. Długo mieliśmy zimę, teraz mamy już... No, nie powiem, że wiosnę - bo temperatury coraz częściej są tak wysokie, jakby był lipiec. Wiosnę chyba przegapiliśmy, co oznacza, że trochę zbyt późno wybudzamy się ze snu zimowego. Ale nic nie szkodzi, jeśli teraz się postaramy.

Odwołuję wszystkie zadania. Po pierwsze nikt nawet nie ruszył palcem, żeby którekolwiek wykonać. Po drugie otrzymaliście je bardzo dawno temu, więc są przedawnione. Skoro też je odwołuję, nikt nie dostaje żadnego upomnienia.

Pisałam w ostatniej notce organizacyjnej o wojnie z HOLS. Proszę Was, abyście chociaż tym razem wyrazili WSZYSCY swoje zdanie. Dziękuję Werchiel i Spieluhrowi za ich opinię.

Właściwie niczego więcej nie mam Wam dzisiaj do przekazania. Budzimy się, najwyższy czas.

2 komentarze:

  1. Jestem zaraz za Tobą - oznajmił mówiąc, iż zrobi wszystko, co mu siostra rozkaże. [Moje zdanie chyba również znasz.]

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że treść tej notki oraz zmiany są jak najbardziej słusznie.
    Co do wojny z HOLS - owszem, to dobry pomysł. Sądzę, że znacznie ubarwi rozgrywkę.

    OdpowiedzUsuń